گل آتش..
 
سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : mehdi

یه گل تقدیمت میکنم..

به اقتضای عنصر وجودی خودم..

با اینکه خاک هستم.. ولی..

نمیدونم کی آتیش هم بهش اضافه شد..

همون آتشی که شیطان ازش خلق شد..

همون آتش طغیانگر و عصیانگر..

همون آتش خاموش نشدنی..

همون شیطنت..

پس بدون که چقد داغ و سوزان هستم..منو بشناااااااااااااااااااااس..

حالا منتظر یه آب هستم...



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت20:18---15 اسفند 1392
ی سر بزن...
پاسخ:چشم


صبا
ساعت14:45---14 اسفند 1392

پاسخ: :))


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:55---14 اسفند 1392
اسلام علیکم و رحمته الله و برکاته خدمت اخبی گرامی



بنده ی حقیر آپ هستم لطفا اگر اگر اگر اگر زحمتی برایتان نیست

سر زده و چن عدد کامنت حقیر نیز بگذارید

با سپاس فراوان

مدیریت وب سایت یه دختر نیسان سوار




پاسخ:چشمممممم میام آپچییییییی


صبا
ساعت12:48---13 اسفند 1392
لینکت کردم
پاسخ:مرسی:)) منم لینکیدمت:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: